poniedziałek, 15 października 2012

a się pochwalę :D

jakiś czas temu wygrałam candy u Moniki, która robi śliczne, sznurkowe bransoletki. Monika poprosiła, żebym podała swoje ulubione kolory, jako te "naj" wskazałam fioletowy oczywiście i czerwony. a oto, co Monika wyczarowała dla mnie, w moich kolorach:

elegancki, perełkowy komplecik


i bransoletka oraz zawieszka z uroczych kosteczek, które uwielbiam


w paczuszcze było też coś dla podniebienia... hm, jakieś łapki wlazły mi w kadr


"ja to pani popilnuję"... no tak... przedstawiam Wam mojego ciekawskiego sierścia Magika


i było też coś dla ciałka - perfumki, peeling, balsam, krem i podkład :) ale raczej nie dla tego ciałka, które pozuje :D jednak skontrolowane, obwąchane i oglądnięte być musiało, bo co jeśli to jednak byłoby coś dla kotów...?


Moniś, dziękuję Ci ślicznie, sprawiłaś mi ogromną radość każdym drobiazgiem, który był w kopercie :*


przy okazji zapraszam (już po raz ostatni, bo przed losowaniem więcej postów nie będzie :) na finisz zapisów na candy u mnie. macie jeszcze tylko dwa dni :)

7 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka, wyjątkowo mi się podoba, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Perełkowy komplecik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawy biżuterii :) a, i o czekoladę oraz gumy bym się pokusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocurek sprawdził czy wszystko się nadaje do użytku! dobry kocurek, sądząc po spojrzeniu milki chyba nie odda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe bransoletki, kolory perełek wspaniale dobrane
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym czytała o moim kocie :) też zawsze musi sprawdzić a może jednak o nim ten ktoś też pamiętał?

    OdpowiedzUsuń