wtorek, 17 września 2013

wzór na sznur - powojnik

nadal mozolnie koralikuję większą, koralikożerną rzecz. przerobiłam już 6 metrów koralików, wystarczyło to równo na połowę produktu gotowego :D mam nadzieję, że w ciągu tygodnia skończę, bo w głowie kotłują mi się już nowe pomysły. 
by na chwilę dać odpocząć dłoniom od szydełka, ponownie odpaliłam jbead i narysowałam nowy wzór. tym razem, na przekór deszczowej, chłodnej i ponurej aurze, powstał letni powojnik na 15k w rzędzie


nie wiem, czy w naturze występuje podobny ;) ale nie zmienia to faktu, że od czasów liceum jest to mój ulubiony motyw służący ozdabianiu marginesów na niezbyt ciekawych zajęciach ;)

jeśli któraś z Was wykona sznur z moim wzorem - koniecznie dajcie znać! pod schematem chętnie dam linka do gotowego sznura w Waszym wykonaniu :)


5 komentarzy:

  1. Wzór cudownie letni - szkoda tylko, że za oknem jakoś nie tak, jak byśmy chcieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 metrów?! Wydaje mi się, że to strasznie dużo, dlatego szacunek jeszcze większy :) Powodzenia w realizacji pomysłów. W sumie to dobrze, że jest ich dużo, ale zawsze w takich wypadkach czas odgrywa decydującą rolę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulala!!! no wypadałoby się w końcu ukośnika nauczyć, chyba w moim szkoleniu użyję jakiegoś Twojego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hihihi to masz spokojniejszy charakter od mojego - ja na marginesie zawsze rysowałam ogniste języki i smoki :-)

    OdpowiedzUsuń